2024-25 ikasturtea: hasierako informazio praktikoa

EGUTEGIA

Ikusi hemen 2024-25 ikasturteko eskola-egutegia.

Bertan daude klase-egunak, ebaluazioak, berreskurapenak eta ikasturte berrirako oinarrizko informazio guztia. 3. ebaluazioa falta da egutegian: EHUk jarri behar dituen data garrantzitsu batzuk jartzeke daude hori zehaztu ahal izateko. Ahal bezain azkarren osatuko da eskola-egutegia eta emango da haren berri.

Kontuan izan 1. mailako eta 2. mailako eskola-egutegia ez dela guztiz berdina.

GARRAIOA

2024ko abuztuan emango da xehetasunen berri. 2023-24 ikasturteko antolaketa eta funtzionamendu bertsua izatea aurreikusten da.

1. MAILA

TESTULIBURUAK

Ikusi hemen 1. mailako testuliburuen zerrenda. Zerrendan azaltzen ez diren irakasgaietan Ikastolan bertan sortutako materiala erabiliko da.

Liburuak erosteko aukeretako bat Elkar dendaren bitartez online erostea da. Elkar dendako online zerbitzuak atal propioa du Oiartzoko liburuekin. Online denda hori erabiltzeko epea uztailaren 31ra artekoa da. Ondoren, liburuak lehendabiziko egunean jasoko dituzte ikasleek Ikastolan bertan.

IKASLEEN POSTA ELEKTRONIKOA

Ikasleek posta elektroniko propio bat behar dute ikasturtearen hasierarako. Ez dute balio @oreretaikastola edo @haurtzaroikastola domeinuetako posta elektronikoek, posta elektroniko horiek desagertu egingo dira-eta.

TAKILAK

Ikasle bakoitzari armairu bat (takila bat) utziko zaio bere materiala gordetzeko. Armairu hori pertsonala izango da eta ikaslea izango da armairu horren arduraduna. Armairua ixteko giltzarrapo txiki bat ekartzea gomendatzen da.

KOMUNIKAZIO KANAL NAGUSIA

Irailera bitartean, posta elektronikoa izango da komunikazio-kanal nagusia. Jasotako mezuei ez erantzun, erabiltzaile automatiko batetik bidaltzen baitira. Oiartzo Ikastolarekin harremanetan jarri nahi izanez gero, bidali mezua [email protected] helbidera.

2. MAILA

TESTULIBURUAK

Ikusi hemen 2. mailako testuliburuen zerrenda. Zerrendan azaltzen ez diren irakasgaietan Ikastolan bertan sortutako materiala erabiliko da.

Liburuak erosteko aukeretako bat Elkar dendaren bitartez online erostea da. Elkar dendako online zerbitzuak atal propioa du Oiartzoko liburuekin. Online denda hori erabiltzeko epea uztailaren 31ra artekoa da. Ondoren, liburuak lehendabiziko egunean jasoko dituzte ikasleek Ikastolan bertan.

IRAILEKO DEIALDIA

1. mailako gairen bat zintzilik gelditu zaien ikasleek aukera dute irailean berreskurapen-deialdi berezi bat egiteko. Deialdi garrantzitsua da, izan ere, aukera ematen du ikasturtea hasterako 1. mailako gai pendientea(k) gainditzeko eta ikasturtea garbi hasteko.