"Une Amitié Intouchable" antzezlana ikusi dute frantseseko ikasleek

Hier 25 janvier 2022, les élèves de Français d’Oiartzo (1e et 2e année) ont eu la chance de voir la pièce de théâtre “Une Amitié Intouchable” à l’école Santa Teresa à Donostia.-

Ekitaldi akademikoa

Pasa den abenduaren 23an, iaz batxilergoa amaitu zuten ikasleei graduazio ekitaldia egin zitzaien Errenteriako Niessen aretoan. Egoerak baldintzatuta ekitaldi xumea egitera behartuta izan baginen ere, ikasle eta irakasleak berriz ere elkartzeko momentu polita izan zen egun hura.

Datorren urtera arte!

Sarri izan ohi den bezala, aurten ere abenduaren 21a ikastolako azken eguna da. Klaseak pasa den ostiralean amaitu genituen eta atzo eta gaur azterketen errekuperaketak egiten aritu dira hainbat ikasle.
,

Pintxo lehiaketa, à la française!

Frantseseko klasean errezetak landuta, lehenengo mailako ikasleek pintxo lehiaketa egin dute gaur goizean.
,

"Euskaraz koloreztatu bizitza"

Abenduaren 3an, Euskararen Nazioarteko Egunean, gaur eta egunero euskaraz bizi garela eta bizi nahi dugula aldarrikatzen dugu euskaldunok. Oiartzon ere, hizkuntza denez balore nagusia, berau balioan jartzeko eguntzat hartzen dugu gaurkoa: euskaraz bizi eta ikasten dugu.

Oiartzon ere, indarkeria matxistaren kontra

Oiartzoko ikasle eta langileok, emakumeen aurkako indarkeria matxista gaitzesteko adierazpenekin bat egiten dugu, gaur eta egunero.

Mondragon Unibertsitatearen bisita

Atzo, urtero bezala, Mondragon Unibertsitateko kideak etorri ziren Oiartzora bisitan, beraien hezkuntza eskaintzaren inguruko argibideak ematera.

Zorte on denei!

Lehen ebaluazioko azterketa garaia iritsi da eta horretan buru-belarri dabiltza bi mailetako ikasleak. Atzo hasi eta datorren asteartean amaituko dituzte probak.

"Nada" eleberriaren antzezlana Donostian

Gaur goizean "Nada" antzezlana ikustera joan dira 2. mailako ikasleak, Gaztelania eta Literatura ikasgaian irakurtzen ari diren nobelaren errepresentazio dramatikoa. Carmen Laforet idazlearen liburu hau unibertsitateko hautaprobetarako prestatuko duten gaietako bat da eta horren teatralizazioak obra beste ikuspuntu batetik ezagutzeko balio izan die.

Kalabazaren ibilbide arrakastatsua

Pixkanaka ari dira herri ospakizunak berera bueltatzen eta, segurtasun neurriak jarraituta, aurten Gau Beltza ospatu dugu Euskal Herriko hainbat txokotan. Errenterian Kalabazaren ibilbidea egin genuen herritik barrena, etxeko trapu zaharrak soinean eta beldurrak kaleratuz.